середу, 8 лютого 2017 р.

Пам'ятка батькам для спілкування з дитиною

Дорогі мамо і тато! Для того щоб я виріс здоровою і щасливою людиною, мені дуже потрібно щоб ви пам’ятали про те, що для мене важливо і необхідно вже зараз!
1. Любіть менее і не забувайте виражати свою любов (поглядом, посмішкою, дотиком). Любіть мене просто за те що я є, і я стану ще кращім.
 2. Не бійтеся проявляти ваші батьківські вимоги до мене я повинен знати межі дозволеного.
 3. Не порівнюйте мене з іншими. Я маю право бути іншим, і я єдиний такий неповторний на всій землі.
 4. Більше думайте про те, які почуття я переживаю, ніж про те, як я поводжуся. Часто моя поведінка залежить від мого емоційного стану.
 5. Я дуже вас люблю і завжди хочу щоб ви мене любили. Тому не засмучуйтесь коли я дратуюся і злюся на вас, коли вередую, або кричу. Мої відчуття як і ваші змінюються. Можливо, я хочу, щоб ви більше звертали на мене увагу.
 6. Не робіть для мене те що я можу зробити сам! Я відчуватиму себе маленьким і не захочу зростати, продовжуватиму вимагати, щоб ви обслуговували мене.
7. Не звертайте надто багато уваги на мої погані звички. Зайва увага, а особливо заборона лише сприяють їх закріпленню. Краще допоможіть мені усвідомити в чому їх шкода для мене.
 8. Ніколи не обзивайте мене. Це боляче ранить мене. Здається що я найгірший на світі, і мені ні для чого робити щось хороше. Тоді руйнуються всі мої надії, і я не вірю в себе, це впливає на мою самооцінку. Як я зможу виправдати ваші очікування відносно мого майбутнього, якщо я так і не навчуся любити себе?
 9. Не бийте і не принижуйте мене. Я виросту і буду мстити усьому світу, караючи себе і своїх дітей, роблячи вас нещасними. Мені не хочеться жити у злому і непривітному світі, тому не бийте мене зараз, від цього я не стану кращій.
 10. Пред’являйте вимоги, які відповідають моєму віку тоді я зможу їх виконати.
11. Дайте мені право на помилку і не заставляйте мене вважати, що мої помилки – злочини. Усі люди можуть помилятися. Ніхто не досконалий
 12. Не вимагайте від мене пояснень стосовно моєї поганої поведінки.
 13. Інколи я і сам не знаю чому зробив те чи інше. Краще допоможіть мені усвідомити, чим це погано і чим шкодить мені та оточуючим.
 14. Знайдіть час і вислухайте мене, інколи мені дуже хочеться розповісти про себе і свої проблеми.
15. Не викликайте у мене почуття провини і не говоріть: «Через теб в моєму житті нічого не складається! Через тебе в домі лише сварки!.....та інше» ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ! Я не відповідаю за проблеми дорослих.
 16. Пам’ятайте, що я багато чого вчуся у вас і хочу бути схожим на вас.
17. Не оберігайте мене від наслідків моєї діяльності. Мені необхідно вчитися на власному досвіді. 18. Будьте зі мною щірими завжди і в усьому: коли виражаєте свої відчуття, коли слухаєте мене, коли робите зауваження та інше. Якщо схвалюєте – схвалюйте щиро! Радійте – щіро! Якщо ви говорите і думаєте одне, а відчуваєте зовсім інше я це бачу і відчуваю сумніви і невпевненість у собі.
19. Будьте готові сприймати мене як особу окрему від вас і не схожу на вас.
 20. За прояв моїх відчуттів не хваліть і не лайте мене, допоможіть мені усвідомити, що відчуття просто є, і випробувати їх може кожен, відчувати не забороняється і не соромно.
 21. Даруйте мені щодня хоча б півгодини часу свого життя і хай ці півгодини належатимуть лише мені: ні про кого і не що не думайте в цей час окрім мене. Цим ви заповните мій емоційний вакуум, і я буду твердо впевнений у тому, що ви мене любите і я вам потрібний.
 22. Не робіть мені зауважень в присутності інших, поговоріть зі мною про це наодинці
23. ПІКЛУЙТЕСЯ ПРО МЕНЕ!!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар